Гарантійний термін на всі товари становить 1-3 роки.
Гарантійний талон виробу є документом, що забезпечує гарантійні зобов'язання виробника.
Відповідно до Законів України протягом 14 днів з дня покупки покупець має право повернути котел продавцеві або отримати новий.
При прийомі вантажу від кур'єра необхідно переконатися в тому, що він не пошкоджений, а також в його комплектності (звірити з комплектацією, що зазначена в паспорті котла).
Якщо при доставці вантажу є пошкодження заводської упаковки, то слід розкрити її і перевірити на наявність пошкоджень. Якщо товар виявиться подряпаним або буде мати інші пошкодження, перш ніж підписувати документи, слід сфотографувати місця пошкоджень і обов'язково скласти акт про те, що товар пошкоджений. Бланк акту завжди є у кур'єра, що доставив вантаж.
ВАЖЛИВО! Перш ніж почати користуватися товаром, обов'язково прочитайте інструкцію по експлуатації. Монтаж повинен проводитися фахівцями, що мають необхідну кваліфікацію.
Гарантійний сервіс проводиться у випадку, якщо є гарантійний талон, він заповнений правильно і в ньому є позначки продавця.
Паспорт виробу разом з гарантійним талоном слід зберігати протягом усього терміну експлуатації обладнання.
До повернення не приймається продукція:
- з дня покупки якої минуло більше 14 днів;
- пошкоджена замовником;
- яка експлуатувалася замовником.
Для повернення або обміну продукції покупець повинен надати оригінали таких документів: фіскального чека, що підтверджує оплату продукції, і паспорта на товар з відмітками ВТК заводу і організації, яка його продала. А також мати паспорт громадянина України.
Так само повинна бути збережена заводська упаковка. При цьому товар буде перевірятися на предмет збереження товарного вигляду: відсутність відколів, подряпин, потертостей і т.п.
При дотриманні всіх вимог законодавства, перерахованих вище, ми гарантуємо повернення вартості обладнання або його заміну.
У разі, якщо товар забирався самовивозом, витрати на його доставку не компенсуються. Так само не підлягають відшкодуванню і витрати на його монтаж / демонтаж.
Гарантія не поширюється, якщо:
- У товарі є фізичні ушкодження, що з'явилися в результаті навмисних або необережних дій особи, яка його придбала, чи інших осіб;
- Відсутній паспорт виробу з гарантійним талоном;
- Були порушені правила підключення або експлуатації товара, які описані в інструкції з експлуатації;
- Здійснювався самостійний ремонт;
- Неправильно або не повністю заповнений талон про гарантії.
Гарантія не надається у випадках:
- Природний знос;
- Поломки, що з'явилися по причині неналежної експлуатації або недбалого ставлення;
- Пошкодження, що виникли в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, що з'явилися внаслідок того, що товар був неправильно підключений до електромережі, або нестабільна напругою в ній (скачки);
- Пошкодження, пов'язані з неправильно працюючою системою опалення та водопостачання, в якій працює товар;
- Поломки, які виникли з причин неправильної експлуатації;
- Вихід товара з ладу по причині неправильного його монтажу.