Гарантійний термін на всі товари становить 1-3 роки.

Гарантійний талон виробу є документом, що забезпечує гарантійні зобов'язання виробника.

Відповідно до Законів України протягом 14 днів з дня покупки покупець має право повернути котел продавцеві або отримати новий.

При прийомі вантажу від кур'єра необхідно переконатися в тому, що він не пошкоджений, а також в його комплектності (звірити з комплектацією, що зазначена в паспорті котла).

Якщо при доставці вантажу є пошкодження заводської упаковки, то слід розкрити її і перевірити на наявність пошкоджень. Якщо товар виявиться подряпаним або буде мати інші пошкодження, перш ніж підписувати документи, слід сфотографувати місця пошкоджень і обов'язково скласти акт про те, що товар пошкоджений. Бланк акту завжди є у кур'єра, що доставив вантаж.

ВАЖЛИВО! Перш ніж почати користуватися товаром, обов'язково прочитайте інструкцію по експлуатації. Монтаж повинен проводитися фахівцями, що мають необхідну кваліфікацію.

Гарантійний сервіс проводиться у випадку, якщо є гарантійний талон, він заповнений правильно і в ньому є позначки продавця.

Паспорт виробу разом з гарантійним талоном слід зберігати протягом усього терміну експлуатації обладнання.

До повернення не приймається продукція:

  • з дня покупки якої минуло більше 14 днів;
  • пошкоджена замовником;
  • яка експлуатувалася замовником.

Для повернення або обміну продукції покупець повинен надати оригінали таких документів: фіскального чека, що підтверджує оплату продукції, і паспорта на товар з відмітками ВТК заводу і організації, яка його продала. А також мати паспорт громадянина України.

Так само повинна бути збережена заводська упаковка. При цьому товар буде перевірятися на предмет збереження товарного вигляду: відсутність відколів, подряпин, потертостей і т.п.

При дотриманні всіх вимог законодавства, перерахованих вище, ми гарантуємо повернення вартості обладнання або його заміну.

У разі, якщо товар забирався самовивозом, витрати на його доставку не компенсуються. Так само не підлягають відшкодуванню і витрати на його монтаж / демонтаж.

Гарантія не поширюється, якщо:

  • У товарі є фізичні ушкодження, що з'явилися в результаті навмисних або необережних дій особи, яка його придбала, чи інших осіб;
  • Відсутній паспорт виробу з гарантійним талоном;
  • Були порушені правила підключення або експлуатації товара, які описані в інструкції з експлуатації;
  • Здійснювався самостійний ремонт;
  • Неправильно або не повністю заповнений талон про гарантії.

Гарантія не надається у випадках:

  1. Природний знос;
  2. Поломки, що з'явилися по причині неналежної експлуатації або недбалого ставлення;
  3. Пошкодження, що виникли в результаті стихійних лих (природних явищ);
  4. Пошкодження, що з'явилися внаслідок того, що товар був неправильно підключений до електромережі, або нестабільна напругою в ній (скачки);
  5. Пошкодження, пов'язані з неправильно працюючою системою опалення та водопостачання, в якій працює товар;
  6. Поломки, які виникли з причин неправильної експлуатації;
  7. Вихід товара з ладу по причині неправильного його монтажу.